Echipa formatorilor

Mircea Dragotă

Instructor formare profesională

Mircea are o experiență de 20 de ani în dezvoltarea și implementarea sistemelor ERP.

Radu Sandu

Formator profesional

Radu are o experiență de 7 de ani în dezvoltarea și implementarea sistemelor ERP.

Sorin Achim

Formator profesional

Sorin are o experiență de 5 de ani în implementarea sistemelor ERP si peste 15 ani in domeniul vanzarilor B2B.

“Crede că vei reuÅŸi ÅŸi o să reuÅŸeÅŸti.”


Instructor formare profesională

Mircea Dragotă

Mircea este pasionat de tehnologie si dezvoltarea de software dedicat pietei de business avand multiple experiente in acest sens.
Cu o vasta experienta de peste 20 ani in dezvoltarea si implementarea sistemelor ERP este cel care a dezvoltat o succesiune de aplicatii software pentru business in diferite domenii, de la aplicatii sportive, firme de import si distributie echipamente medicale, frigotehnie.
Considerat un membru cheie al echipei Mircea va impartasi cursantilor din experienta sa si va oferi suportul necesar interactiunilor cursantilor cu softul ERP in care acestia vor face practica.

Experienta profesionala:

# 2008

SISTEM ELECTRONIC DE NOTARE – GIMNASTICA AEROBICA

# 2010

DEZVOLTARE SOFTWARE ERP

# 2013

PORTAL RAPORTARI SI PLATI ONLINE – CVARTAL GRUP

# 2015

ORGANIZARE, FACTURARE SI MANAGER FISIERE ONLINE

Experienta:

Mircea este un profesionist din domeniul IT cu o solidă experiență în implementarea și dezvoltarea soluțiilor software și a platformelor ERP.
Cu o expertiză solidă si competențe remarcabile în tehnologii precum Linux, Apache, PHP, MySQL, JavaScript, JQuery și Bootstrap, Mircea a contribuit la implementarea și personalizarea unor produse precum Q5 ERP pentru clienți precum cei din industria frigotehnica.
ÃŽn plus, a dezvoltat È™i produse interne, cum ar fi Qubiservice – un portal pentru gestionarea activității de service de la distanță.

Cu experiență în dezvoltarea aplicațiilor web și a bazelor de date, Mircea a contribuit la diverse proiecte, inclusiv dezvoltarea unui sistem electronic de notare pentru Federația Română de Gimnastică și a unui sistem de management colaborativ pentru diverse companii.
În plus, are aptitudini solide în administrarea rețelelor de calculatoare și serverelor, precum și în utilizarea diverselor tehnologii de programare. Datorită abilității de a adapta soluțiile tehnologice la cerințele specifice și de a dezvolta produse inovatoare, Mircea reprezintă o valoare adăugată pentru cursurile noastre și reprezintă o sursă importantă de informații pentru viitorii cursanți.

“Succesul nu consta in a nu comite greseli, ci in a nu comite niciodata o greseala a doua oara.”


Formator profesional

Radu Sandu

Radu este seniorul echipei si cel care la fel ca Mircea este pasionat de tehnologie si dezvoltarea de software dedicat pietei de business.
Cu o experienta de 8 ani in dezvoltarea si implementarea sistemelor ERP este cel care a dezvoltat o succesiune de aplicatii software pentru business in diferite domenii, de la aplicatii sportive, firme de import si distributie echipamente medicale, frigotehnie.
Alaturi de Mircea va impartasi cursantilor din experienta sa si va oferi suportul necesar interactiunilor cursantilor cu softul ERP in care acestia vor face practica.

Experienta profesionala:

# 1991

INGINER ELECTRONIST INDUSTRIA AVIATICA

# 1996

INGINER SISTEME DE CALCUL SI PROGRAMARE PSPICE

# 1997

ANALIST PROGRAMATOR

# 1999

ANALIST DE AFACERI SI DEZVOLTATOR DE SOFTWARE

# 2005

DEZVOLTATOR DE SOFTWARE BUSINESS

Experienta:

Radu, cu experiență vastă în domeniul tehnologiilor informației și comunicațiilor, și-a început cariera ca inginer în sisteme de calcul și a evoluat către poziții de analist de afaceri și dezvoltator de software.
Cu o diplomă în Inginerie Electronică și Telecomunicații de la Facultatea de Electronica și Telecomunicații din București, și-a fundamentat cunoștințele în domeniul tehnologiilor informației și comunicațiilor, concentrându-se pe programe și calificări interdisciplinare care implică tehnologii avansate, analiza și dezvoltarea de aplicații și software, precum și proiectarea și administrarea de baze de date și rețele.

ExperienÈ›a sa profesională începe în anii ’90, lucrând ca analist programator la o companie inchirieri autoturisme, unde s-a ocupat de întreÈ›inerea computerelor È™i a dezvoltat È™i întreÈ›inut aplicaÈ›ii economice în FoxPro. De-a lungul anilor, È™i-a perfecÈ›ionat abilitățile lucrând pentru diverse companii, unde a activat ca tehnician de reÈ›ele de calculatoare È™i sisteme, È™i ulterior unde a activat în calitate de analist de afaceri È™i dezvoltator de software. In continuarea carierei È™i-a extins expertiza în dezvoltarea aplicaÈ›iilor în Visual Basic, SQL Server, HTML, CSS, PHP, JavaScript È™i MySQL, oferind, de asemenea, training pentru clienÈ›i în utilizarea aplicaÈ›iilor dezvoltate.
Cu o carieră diversificată și cunoștințe extinse în domeniul tehnologic, acesta reprezintă un activ valoros pentru orice organizație care valorizează inovația și performanța în domeniul IT.
Este o persoană dedicată, proactivă și dornică să-și aducă contribuția în dezvoltarea continuă a industriei IT.

“Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta.”


Formator profesional

Sorin Achim

Sorin este un profesionist în domeniul IT și al vânzărilor in zona corporate, cu experiență în consultanța de business. Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice, cu pregatire in Comert Exterior, Servicii si Turism a capatat o experiență extinsă în domeniul IT și al vânzărilor, având roluri în consultanță, implementare de soluții software și managementul relațiilor cu clienții.

Alaturi de ceilalti membri ai echipei considera ca o crestere economica sustenabila este posibila doar prin digitalizarea afacerilor si implementarea soft-urilor de business, si astfel se impune o noua generatie care sa cunoasca aceste procese de digitalizare.

Experienta profesionala:

# 2006

SALES MANAGER GRUP HOTELIER

# 2009

ACCOUNT MANAGER B2B COMPANIE DE TELECOMUNICATII

# 2017

CONSULTANTA SI IMPLEMENTARE BUSINESS SOFTWARE

Experiență:

Cu o carieră începută ca Sales Manager in Horeca și continuată in domeniul Telecomunicatiilor, Sorin a dezvoltat abilitati în gestionarea portofoliului de clienți, identificarea oportunităților de afaceri și asigurarea satisfacției acestora.
A fost responsabil pentru gestionarea portofoliului de clienÈ›i È™i identificarea oportunităților de creÈ™tere, precum È™i pentru organizarea de evenimente È™i prezentări de soluÈ›ii software È™i IT&C. Cu un background solid în consultanță comercială, Sorin a condus echipa la S4B – Software for Business, oferind consultanță pentru implementarea de soluÈ›ii ERP È™i Telecomunicatii, gestionând proiecte È™i asigurând instruirea personalului clientului.

Cu o educaÈ›ie solidă în domeniul economic È™i formare profesională în vânzări eficiente, Sorin È™i-a demonstrat abilitățile în organizarea de evenimente, campanii de marketing È™i prezentări de soluÈ›ii software È™i IT&C a evoluat către roluri de Senior Sales Manager È™i Director General la S4B – Software for Business, unde a coordonat consilierea comercială pentru implementarea soluÈ›iilor ERP, managementul proiectelor È™i instruirea personalului.


NEWSLETTER

Înscrieți-vă și vă vom ține la curent cu toate noutățile noastre